streda 8. októbra 2014

Modrá je dobrá a ešte aj zahreje

Bugga- Modrá chlpatá mikina s kapucňou


Takáto krásna mikinka na mňa vykukla z balíčka od firmy Prodeti. Nádherná a ešte krajšia ako na obrázku na webe.
Mäkunká, chlpatá, príjemná na dotyk. Kapucňu má podšitú pruhovanou látkou.
Po stranách ma dve funkčné vrecká na zips, takže dieťa z vačku aspoň nič nestratí. (vid. ob. č.1)
Aj vo vnútri mikinky nájdete na každej strane vačok, na tajné cukríkové skrýše :-D (ob.2 a 3)


ob.č.1
ob.č.2
ob.č. 3
A veľmi sa mi páči ako je vymyslené koncové zapínanie, na konci zipsu je lem, ktorý obalí konček zipsu a ten tak dieťa neškriabe pri krku, podľa mňa geniálna a pritom jednoduchá vecička. (ob.4)
ob.č.4
Môj synček mám 2roky a 5mesiacov, na určovanie veľkosti najdete na stránke tabuľku, ale moje dieťa je o dosť vyššie ako je tabuľkový priemer, tak som mu objednala veľ. 110 a myslela som, že chlapče tento rok rukávy zahneme a na rok pustíme, ale figu, to moje dieťa je riadny chlap a nič sa nezahlo :-D

O kde nájdete túto fešácku mikinu? Mimochodom každý nám ju chváli, aj dnes predavačka v klobúkoch sa vypytovala odkiaľ ju máme :-)
Odkaz na mikinku.


8 komentárov: