utorok, 23. septembra 2014

A svet je hneď farebnejší...

Keď som objavila stránku detskapostel a zbadala som tie neskutočne krásne nábytky, a doplnky, až som híkala, sú to rozkošné veľké aj malé vecičky do bytu- postele, postieľky, skrine, stolíky, koberce, fototapety atď, určite sa oplatí celú stránku prelúskať. Hneď by som brala všetko :-D
Napísala som im, že sa mi veľmi páči ich stránka a že zvažujeme časom vybrať našim deťom fototapetu do izbičky. A oni mi odpísali, že si ma pozreli ( predpokladám, že pozreli tento môj blog) a že vidia, že rada pomáham druhým a že radi pomôžu zas oni nám, že si môžem pre deti vybrať hoc akú zdarma, tak som sa veľmi potešila a vybrala a konečne sme ju nalepili na stenu. Je nádherná. Izbu nám neskutočne oživila a chlapci chodia a hladkajú a bozkávajú zvieratká. :-)
fototapeta

15 komentárov:

  1. je krásna :) už som videla foto na fb :) verím že chlapci majú radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna tapeta. Určite musia mať radosť. Toľko zvieratiek na jednom mieste. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, veľmi sa páči, sa z tej moc tešia

      Odstrániť
  3. Parádna tapeta pre deti... pozrela som rovno aj stránku detskapostel, majú dobrý výber skutočne nádherných vecí do detskej izbičky... aspoň mám tip na vianočný darček pre synovca :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maju nadherne veci, tie malovane skrine su pre mna top

      Odstrániť
  4. :-) nádhernáá tapetka...toho hada by som sa ale ja osobne bála :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krásne,určite robí veľkú radosť,aspoň kúsok prírody doma!

      Odstrániť
    2. priroda, zvieratka, deti, to je skvela kombinacia :-)

      Odstrániť