utorok 23. septembra 2014

A svet je hneď farebnejší...

Keď som objavila stránku detskapostel a zbadala som tie neskutočne krásne nábytky, a doplnky, až som híkala, sú to rozkošné veľké aj malé vecičky do bytu- postele, postieľky, skrine, stolíky, koberce, fototapety atď, určite sa oplatí celú stránku prelúskať. Hneď by som brala všetko :-D
Napísala som im, že sa mi veľmi páči ich stránka a že zvažujeme časom vybrať našim deťom fototapetu do izbičky. A oni mi odpísali, že si ma pozreli ( predpokladám, že pozreli tento môj blog) a že vidia, že rada pomáham druhým a že radi pomôžu zas oni nám, že si môžem pre deti vybrať hoc akú zdarma, tak som sa veľmi potešila a vybrala a konečne sme ju nalepili na stenu. Je nádherná. Izbu nám neskutočne oživila a chlapci chodia a hladkajú a bozkávajú zvieratká. :-)
fototapeta

15 komentárov:

  1. je krásna :) už som videla foto na fb :) verím že chlapci majú radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna tapeta. Určite musia mať radosť. Toľko zvieratiek na jednom mieste. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádna tapeta pre deti... pozrela som rovno aj stránku detskapostel, majú dobrý výber skutočne nádherných vecí do detskej izbičky... aspoň mám tip na vianočný darček pre synovca :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maju nadherne veci, tie malovane skrine su pre mna top

      Odstrániť
  4. :-) nádhernáá tapetka...toho hada by som sa ale ja osobne bála :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krásne,určite robí veľkú radosť,aspoň kúsok prírody doma!

      Odstrániť
    2. priroda, zvieratka, deti, to je skvela kombinacia :-)

      Odstrániť