štvrtok 29. mája 2014

Douwe Egberts


Slogan na ich stránke hlási:

 DOUWE EGBERTS
NaJLEPŠia HOLANDSKÁ KÁVA OD ROKU 1753

Určite je výborná, či je najlepšia holandská káva, tak to netuším, neviem či poznám ešte inú holandskú kávu.
Mňa určite potešili tieto úžasné ochutené kávičky, ktoré nám darovali ku Dňu matiek, mne osobne najviac zachutila karamelová, a preto ju už nemám, šťastie, že som ju odfotila, keď ešte bola.Aj ostatné sú výborne, tiež miznú ako para nad hrncom. Sú to pre mňa také maškrtky, zvyčajne pijem len zalievané kávy a toto ma rozmaznáva :-)

Skúšali ste aj vy niektorú z nich? A ak áno, ktorá vám chutila najviac?


5 komentárov:

  1. Uz som o nich niekd citala no zatial som sa po nich nikde nepozerala... Ja zase zalievanu klasiku nedam do ust takze mozno by bolo fajn skusit nieco taketo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skus Petka, potom daj vediet, maju ich vselikde v akciach, aj Lidl ich ma tusim teraz v akcii. Urcite Ti bude chutit.

      Odstrániť
  2. Ahoj Janka,
    ja pijem kávu tejto značky, ale je bez príchute. Je výborná! A čo sa týka tých s príchuťami, určite skúsim.
    Pekný víkend
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skus hlavne karamelovu, potom daj vediet ako chutila

      Odstrániť
  3. karamelovu sme vcera dorazili :( dobra bola!!!

    OdpovedaťOdstrániť