streda 22. januára 2014

Sassi a ich Special Protecting and Rescue Balm



Veľmi dobrá  vecička na všetko. 
Obsahuje arniku lekársku,včelí vosk, vitamín E, derivát z Rumančeka pravého, sójový olej.
Pokožku chráni, dezinfikuje, upokojuje, regeneruje, chráni, zjemňuje atď

Keď cítim, že sa mi na tvári robí boľavé akné, rýchlo po ňom siahnem a vždy mi zastávi tento proces, jednoducho mi ho začne hojiť.



Vôňa a konzistencia je podobná ako pri tzv. vajíčku od firmy Oriflame. Ale mne sa pači tento Sassinkovček viac, aj lepšie hojí.
Najviac ho využívam na to moje nešťastné akné, aj keď moj vek hlása, že už by som ho nemala mať kopec rokov, žiaľ, je nezbaviteľné.

Som alergik a pri zemiakoch, jabĺčkach a aj obyčajnom umývani riadu ( preto som rada, že mám umývačku) sa mi vyhadzuje koprivka, vid obrazok z dnesného chviľkového umývania riadu.


na ruke mám natretý už Rescue Balm


Nepridám foto, že za pár minút mi to zázračne zmizlo :-), to zas nie, ale v momente mi stiahlo pocit svrbenia, palenia a teraz asi po dvoch hodinach to mam bledšie a aj koža je jemnejšia.


30ml tohto skvelého super krémika stojí  29,90e
ak chcete vedieť viac odporúčam si preštudovať Sassi a aj tu Rescue Balm
Ja som veľmi spokojná s výrobkom a jeho vlastnosťami.

6 komentárov:

  1. Akné sa, žiaľ, neriadi vekom :/ som si naivne myslela, že po dvadsiatke sa stratí, ale nie... Ďakujem za tip, toto vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne nezmizlo ani po 30tke a toto je naozaj super vecicka, na vsetko, mne sa paci, ze to stiahne hned aj to svrbenie, normalny krem ked si dam, si mozem ruky rozskriabat

      Odstrániť
  2. Fúúúúúha ... no tá cena ... ako vyzerá to dobre ... ale za tú cenu by som mala 15 hojivých zázrakov ... strašne veľa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne to hojive napr. nezaberaju

      Odstrániť
    2. aha, tak to potom cháper, že sa oplatí investovať :) Mne stačia na moje bežné problémy ako súcha koža, popáleniny ... aj Oriflame vajco :)

      Odstrániť
    3. :) ak ti pomaha a staci je to super, toto je aj na ustipnutia hmyzom atd aha http://www.sassi.sk/skills.cfm?id=13

      Odstrániť