nedeľa 17. marca 2013

TRAFFIC STOPPING






TRAFFIC STOPPING


001 OVER THE LIMIT

Keď tiene od Rimmelu, tak určite Traffic stopping, jednoznačne u mňa vyhrávajú na plnej čiare. Krásne trblietavé farbičky, ktoré vydržia celý deň.
Keď som vyhrala januárovú karmu na www.rimmel.sk, hneď som vedela ktorý produkt na želanie si vyberiem.
Ak chcete aj vy vyhrať balíček na www.rimmel.sk, tak info tu: 

TRAFFIC STOPPING- 001  OVER  THE  LIMIT.  

Lepšie som zvoliť asi ani nemohla.Tiene, čo rozžiaria oči. Na sucho sú krásne jemné, a keď ich použijete na mokro, sú veľmi intenzívne a to ja mám rada.
Sýta farba, čo vydrží celý deň. Doma mám aj odtieň- 005 SPEEDING


005 SPEEDING
Teda už ho takmer nemám, míňam ho ako teplé rožky :) 


Jediná chyba, ktorú tiene majú je, že sú vypuklé, a tak sa ľahko rozbijú a rozpadnú, treba na ne dávať viac pozor.
Orientačná cena je 6,49EUR 


 002 U-TURN



004 NO PARKING 


006 SHARP TURN
003 DO NOT ENTER
       








 Ako pozerám na ostatné odtiene, čistá paráda, brala by som ich.









6 komentárov: