štvrtok 14. marca 2013

Apocalips- lak na pery od Rimmelu

Apocalips- lak na pery od Rimmelu


Vitaj novinka!
Mňa osobne moc extra neoslovila farbička, ktorá mi prišla na testovanie, privítala by som niečo sviežejšie.
No čo už, nevadí, mám bledučký, takmer neviditeľný odtieň.
600- nude eclipse
Najprv som z toho odtieňa nebola nebola nadšená, ale už si pomaly zvykám na jeho zvláštnu farbu.
I keď je pravda, že na perách som ho mala zatiaľ len asi dvakrát, neviem prečo, ale má zvláštnu vôňu a chuť. Neviem si na to zvyknúť a ma to odrádza. 
Inak ako celok pôsobí veľmi pekne, krásne balenie, príjemný aplikátor, obsah asi tak akurát- 5,5ml.



Nie som veľmi na lesky, či rúže, ale stále čakám na dáky prípravok, ktorý ma "nakopne" a ja ich začnem nosiť. Ale lak na pery to asi nebude, i keď odtieňov pekných má dosť.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára